XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Eta hala ta guztiz ere....
Bai, hala ta guztiz ere
Izan ere, honela izan ezik, gerta liteke gure ikasleek lan teknika guztiak menderatu eta hala ere ikasi gabe jarraitzea edo alferrikako gauzak ikastea ere.
Beste modu batetan esanik:
Hauxe esan nahi dugu,
Eta dokumentu honek, ikaslea lan teknikekin harremanetan jartzea lortu nahi badu ere, beharrezkoa iduritu zaigu hasiera-hasieratik geure irakaskuntzari buruz zenbait ohar eta gogoeta egitea.
Era honetan bakarrik saihestuko bait dugu, Lan Intelektualerako Teknikak, eskolako gaitz guztiak konponduko lituzketen panazea pedagogiko berri batetan bilakatzea.
Atal honek ez du baieztapen kategorikorik eman nahi.
Gure irakaskerei buruz (bai bakarkakoa, bai taldekakoa) eta hauek ikasleen lan intelektualarengan duten ondorioari buruz ausnartzea lortu nahi luke batez ere.
1.1.
IKASKUNTZARAKO GAITASUNARI BURUZ.Ez dago ukatzerik; desberdintasun intelektualak badaude noski!.
Gehiena saiatuta ere, irits daiteke une bat ikasleak goia jo duena.
Badaude gaitasun eskaxa duten ikasleak, txikiak nahiz hitzmotelak dauden bezalaxe.
Eta familiaren kultur mailak hein batetan bederen, gaitasun intelektual horren garapen nahiz enultasuna mugatu egiten du.
Hona hemen bada, hezkuntza konpentsatzailearen beharra.
Bi alor hauek, familiako gaitasun ekonomiko-kulturala eta gizabanakoen gaitasun intelektuala hor daude objetiboki, eta kontutan hartu behar ditugu.
Baina... nahi baino gehiagotan
Honela, testen baliagarritasuna gainbaloratu egiten dugu gure pentsakerarekin bat datorrenean (
Ondorioa hau izan daiteke:.